Sider

onsdag den 8. september 2010

En gave til en meget speciel pige

Jeg modtog en dag en invitation, fra en meget speciel pige til, at komme til hendes milepælsfest.

Hun havde lavet personlige invitation til alle hendes gæster og hun ønskede sig ingen ting, ud over en dejlig dag med alle de mennesker, der havde været med til at gøre hende til den hun er i dag, sagde hun.
"Men jeg vil blive glad for et personligt bidrag til festen fra jer". Jeg gik i tænkeboks og kom frem til at et maleri med farver afstemt efter hendes værelses farver og med et motiv hun ynder, ville være perfekt.
Dertil skrev jeg et digt som uddyber og tilføjer  noget til dette billed. Det står bagpå billedet.

Simone som "Avatar" til fastelavn. Hun gør altid meget ud af detaljerne.

Til festen bidrog jeg også med at pynte op, arrangere blomster, som jeg havde hentet fra haver og grøftekanter og jeg lavede en blomsterkrans til hendes hår.
Foto er alle taget af Elisabeth/Eli



Her er lidt fotos af Simone med kransen.
TAK for en dejlig dag og fest....og superskønt mad
og dejlige mennesker, dans og bål m.m.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar