Sider

søndag den 5. september 2010

Blomster i vaser

Jeg ynder at lave min buketter selv, men jeg har ikke så mange blomster i haven, så jeg bruger meget gerne planter fra naturen også fordi de er så smukke lidt eksotiske og ægte.I mine buketter er der ofte vild gulerods frøskærme. Dem vil jeg lave et indlæg med senere her.
Foto i aftens lyset med blits, er lidt hårdt for farverne, men så er baggrunden tilgengæld roligere.

Her er der kun blomster fra Esters have
Her er der vilde gulerods skærme( her lysegrønne ved de mørke blade)
 Jeg har den store glæde at få blomster fra min naboer Ester og Carl- Christian. De har en skøn stor landbo have med mange stauder. I mange år har deres have leveret blomster til den lokale kirke og til vore lokale høstfester. I går skulle vi have min mands kollegaer til party her med vores Italienske specialiteter og med rigtig mange af råvarerne var fra haven. Blomsterne var mest fra Ester, den røde vase er fra Kehler og er et arvestykke og den anden vase er fra ??? men er en af flere vaser, som også er arvestykker.
Jeg har valgt vaserne så de passer til blomsterne og farverne.
samme buket i dagslys ny vinkel
Samme buket i dagslys næsten samme vinkel.   














     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar