Sider

mandag den 23. august 2010

Kreativitet er så meget

sommer lys

Kreativitet er så meget forskelligt for mig. Måske kan jeg bedre forklare dette ved at sige at finde nye løsninger på forskellige opgaver der skal løses. Nogen gange er jeg kreativ for at få luft og finde ro inde i mig, som når jeg pilefletter eller binder kranse til hår eller pynt, med materialer fra grøftekanten og haven.

sommer cykel
Når jeg maler står tiden stille og føles uendelig......

Sommer bord
Da jeg var barn gik jeg rundt efter mig meget praktiske far og jeg lærte fra ham hvordan man kunne løse forskellige problemer, som f.eks. en dækskifte på min cykel med en skruetrækker under dækkanten. Eller at man kunne åbne en sodavand med en spade.

Jeg elsker at fotografer især mennesker men jeg fotografer også ting, natur og lys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar